We ship orders as usual

Моята кошница

0 item(s) - 0,00 €
You have no items in your shopping cart.

0

Моята кошница

0 item(s) - 0,00 €
You have no items in your shopping cart.

0

Рекламация & гаранция

РЕКЛАМАЦИЯ & ГАРАНЦИЯ

 

Ако се интересувате от пълния текст на чешки език, отворете този линк https://www.gizmania.cz/complaints

 

Една дълга история накратко:

В рамките на ЕС, потребителят има право да направи рекламация на продукта в срок до 24 месеца от датата на получаване на стоката.

Гражданското право за рекламация на продукт обаче, не съвпада с гаранцията ма производителя.

Срокът от 24 месеца не трябва да се отъждествява със срока на годност на стоката, т.е. със срока, в който, с оглед на характеристиките си, съответното си предназначение и интензитета си на употреба, при правилно използване и правилна грижа, включително поддръжка, стоката може да издържи. 

Срокът на годност на стоките, предназначени за екстремни спортове, се влияе от по-голямото износване, причинено от обичайна употреба.

Работата с продуктите оказва огромно влияние върху срока им на годност. За това, как да използвате продуктите & да удължите срока им на годност, можете да прочетете в раздела Scootpedia (текстът е само на английски език). 

В случаите, в които се касае за аргументирана рекламация (например счупено кормило), и ако същата е подадена в срок до 6 месеца от получаването на стоката, на клиента ще бъде предложен нов продукт или ще му бъдат върнати парите.

Ако клиентът се възползва от правото си на рекламация след изтичането на 6 месеца, като твърди, че стоката е използвана правилно, следователно се касае за производствен дефект на продукта, който вече е съществувал към момента на придобиване на новия продукт, ще трябва да докаже твърдението си чрез трета страна, т.е. чрез съдебен експерт. 

Как се процедира при рекламация на продукт:

1)    Снимайте от всички страни продукта, за който правите рекламация.

2)    От снимките трябва да става ясно за какъв продукт / марка се касае. Ако, например, искате да направите рекламация на дъска, не е достатъчно да снимате повреденото място, а цялата дъска, включително детайли от повреденото място.

3)    За рекламацията е необходимо да приложите документ за придобиване на стоката, т.е. фактура, документ за плащане и др.

4)    Изпратете цялата тази информация на имейл info@gizmania.cz.

5)    Разбира се, при комуникация можете да използвате майчиния си език.